Szulejmán (2011)

Tetszik a film? Akkor nyomj egy lájkot és egy G+1-et!!

Szulejmán, a török birodalom fiatal uralkodója, 26 évesen a világ meghódítására készül. Közben folyamatosan érkeznek az új háremhölgyek a szultán palotájába, köztük a gyönyörű Rokszolana, aki mély benyomást tesz Szulejmánra. A szultán édesanyja és felesége rossz szemmel nézik a fellángoló szerelmet és mindent megtesznek, hogy eltávolítsák az udvarból a lányt. Az asszonyok féltékenysége mellett az uralkodóra veszélyt jelentenek azok a befolyásos pasák is, akik ellenzik Szulejmán intézkedéseit.

Hossz:
46 perc
Minőség:
DVDRip
Szinkron:
Magyar
IMDB Pont:
6.0
Nézettség:
180719
Feltöltve:
2013-04-20
Vélemények száma:
60
Szavazz erre a filmre:
8.2
total of 60 ratings

Rendező:
Yagmur Taylan Durul Taylan

Színészek:
Halit Ergenc (Szulejmán) Nebahat Cehre(Ayse Hafsa) Meyrem Uzerli (Hürrem) Okan Yalabik (Ibrahim) Nur Aysan (Mahidevran) Selma Ergec(Hatice)    















Szulejmán Official Film Előzetes:


Nézd Szulejmán (2011) online, előzetes, Szulejmán (2011) film,







Hozzászólásod írásánál, kérjük kövesd az alábbi alapszabályokat:

-Ne küldj spamet.

-Véleményed legyen kulturált, közérthető, másokat nem bántó.



Regisztrálj be ingyenesen hogy véleményt írhass a filmekről! Regisztráció megkezdése




Tagok Véleményei:

1 0
shekina.michael

Comments: 1
2014-10-10

es most tiszta sokaig nem lathatom :S

0 0
minimano88

Comments: 80
2014-09-05

A magyar tv-ben hanyadik rész következik?

0 0
vinyó93

Comments: 4
2014-09-03

mitörtént a szulejmános linkek feltöltésével?????? :O :O :O

0 0
sikeres76

Comments: 1
2014-08-22

mikor jon a kovetkezo resz:?

 

0 0
MPisti25

Comments: 14
2014-04-06

74?

0 0
MPisti25

Comments: 14
2014-03-20

:) Hálás vagyok ismét!

0 0
MPisti25

Comments: 14
2014-03-15

Köszönöm szépen ismét a feltöltönek! 

0 0
MPisti25

Comments: 14
2014-03-14

Lehetne kérni a 71.et? és igy tovább csak mert sehol máshol nem lehet megnézni! Elörre is nagyon köszönöm ! 

0 0
MPisti25

Comments: 14
2014-03-11

Nagyon Szépen Köszönöm a Feltöltést!

0 0
MPisti25

Comments: 14
2014-03-10

Meg szeretném kérni a kedves feltöltöt,hogy a 70.részt feltöltené? Köszönettel

0 0
beretyo

Comments: 106
2014-02-06

A boszniai muszlimán közösség nagy hódolója eme sorozatnak, köztük jó pár országos cimborámmal az élen. Minden tele van a sorozat hirdető plakátjaival. Így engedtem a baráti unszolásnak és a reklámok "megbízhatóságának" a minőségi tartalom tekintetében és belekezdtem. Én személyszerint egy részt láttam az elejétől a végéig. Nem azért nem nézem, mert ez az ember is többek között kihasználta a magyarok messzeföldön híres vendégszeretetét. A legfőbb ok az az egy rész, amit végignéztem és a végén eluralkodó keserű szájízem, ami akkor ért, miuátán rájöttem, hogy inkább szappanoperáról van szó, mintsem türténelmi elbeszélésről. Erre a felismerésre akkor jutottam, amikor végignéztem egy teljes epizódot, mely nem csak nagyvonalakban, hanem teljes egészében az alábbi témát dolgozta fel: a szultán felesége és a szeretője összevesztek egy lakosztályon, melynek a teraszáról popázatos kilátás nyílt az enyhén digitalizált Isztambul látképére (és itt most tippeltem, e téren hiányosak a történelmi ismereteim). Hogy végül ki kapta a lakosztályt, azt sajnos nem jegyeztem meg, de bizonyára, amikor megkapta erősen viperaszerű pillantásokkal és irdatlan mertékű kárörömével sújtotta a másik felet, amiért ilyen nagy győzelmet aratott a palota küzdőfalai között.

Kérlek ne dorgáljatok meg, amiért negatív kritikát fogalmaztam meg, igyekeztem tárgyilagos maradni. 

0 0

Laughing

2 0
MPisti25

Comments: 14
2014-01-09

köszönet a gyors feltöltést!

0 0
MPisti25

Comments: 14
2013-12-19

mikor lesz fent a 61.rész ami tegnap ment a tv-ben?

0 0
adrienn16

Comments: 3
2013-09-09

Szeretem ezt a sorozatot!

0 0
Gyuris Nándor 1996

Comments: 1
2013-09-08

Szeretem ezt a sorozatot!

0 0
tiaa0803

Comments: 25
2013-08-21

Aki erre azt mondja,hogy rossz,annak nincs ízlése.Ez egy történelmi sorozat,nem lehet benne akció meg mindenféle hülyeség :) Nekem személy szerint ez is a kedvenceim közé tartozik,nagyon kár ,hogy csak szerdán adják :(

0 2
Kecso666

Comments: 2
2013-08-04

nagyon sz....

0 0
egyszéplány <---

Comments: 78
2013-07-30

nekem tetszik :D

1 0
mejmi

Comments: 6
2013-07-08

Valaki nem tudná felrakni putlockerre a 8. résztől? előre is köszi

0 0
Sipos Petra

Comments: 2
2013-07-06

A Leadás után hágy napra rá rakják fel az éppen aktuális részt?

1 0
huehar

Comments: 29
2013-06-30

Ha egy hollywoodi szuperprodukcióban (Transformers) 20 perc alatt eljuthatnak a piramisoktól Petráig (merthogy egy köpésre van), akkor milyen hitelességet, valós tényeket vártok egy kis török sorozattól? :-)

Tessék megnézni a magyar filmtermés 100 évét - ugye hogy mennyi történelmi tényt/történelmi személyt ferdítettek el/ábrázoltak hamisan? :-)

0 0
kittizsofi

Comments: 42
2013-06-21

a 24  rész kb 17. 20. perc korul elkezd torokul beszélni.Megy egy kis reklám,aztán folytatodik de torokul.Miért?Kérlek tegyétek magyarra vagy felirattal.Please!

0 0
kittizsofi

Comments: 42
2013-05-24

A leadás után mikor jelennek meg az új részek?

Hány nappal utána?

0 0
Ant Rax

Comments: 496
2013-05-16

Sasori kérésére átjavitották Fantasyre !!!!!!

Szerintem mindenki ennek fényébe tekintsen a sorozatra!

0 0
Felhőatlasz

Comments: 319
2013-05-15

-is.

0 0
Felhőatlasz

Comments: 319
2013-05-15

Ezt a sorozatot én sem tudom nézni, számomra 0, bár ahogy a többi ehez hasonló lófing Smile

0 0
Ant Rax

Comments: 496
2013-05-15

Én csak annyit szeretnék hozzá fűzni,hogy tényleg így állítanak be minket ahogy leírtad minden történelmi hitelességet mellőzve akkor teljesen igazad van(bár én egy részt se láttam)és nem is áll szándékomba megnézni.

Ugyanakkor ha van még olyan ember aki az RTL és a TV2 butító sorozatait képes nézni(tisztelet a kivételnek )

hát részemről váljék egészségére!

0 0
Jo-fiu

Comments: 36
2013-05-15

A sorozatban akkora csúsztatások vannak a t0rténelmi hitelességgel, hogy még az ankarai parlament is foglalkozott vele.

Én elősz0r tavaly láttam a mohácsi csatáról szóló részt angol felirattal, amikor egy másik ügy miatt forrásokat gyűjt0ttem az egykori tragédiáról.

R0viden: Tomori Pál nem szerepel benne, a hadakat Lajos király vezeti, akit 20 éves kora ellenére egy 0tvenes éveit taposó színész alakít. A buta Lajost az okos Szulejmán csatára ingerli. A magyar katonák a spanyol konkvisztádorok viseletét hordják, zászlóink k0z0tt megtalálható a Habsburgok címere is, 15 évvel a hatalomra kerülésük előtt. A csata csak annyi, hogy a t0r0k0k visszavonulnak, a janicsár puskák és az ágyúk elé csalják a mieinket. Szétl0vik a magyarokat, j0n az ellentámadás bekerítéssel. A túlélők folyóba vesznek. A film szerint Szulejmán nem azért fordítja vissza hadait Magyarországról, mert Kisázsiában felkelés t0rt ki, a vérrontásból lett elege. Arról a szultánról van szó, akinek az élő sakk volt a kedvenc szórakozása. A bábukat rabszolgák alakították, aki lekerült a tábláról azt lefejezték.

Húsz perc van fent ebből a részből. Végignéztem, és feküdtem a nevetéstől.

Amikor elkezdték nálunk is adni megnéztem az első három részt, hogy véleményt alkothassak. A t0bbit tudod.

0 0
rin16

Comments: 5
2013-05-15

Szinte az összes részét láttam eddig a Szulejmánnak.
Igen azt elismerem, hogy nem hű a történelemhez a sorozat, ami nekem sem tetszik, de megismétlem, hogy nem pozitívként mutatják be Szulejmánt mint embert.
Legalábbis nekem az a viselkedése amit mutat a sorozatban nem éppen pozitívként jön le, így teljesen egyetértek azzal, hogy igenis bemutathatják hazánkban is a sorozatot.
Elismerem ha olyan embernek mutatnák be Szulejmánt aki nagyon jó és mindenki imádja, akkor már nekem is bajaim lennének az egésszel, hiszen egyértelmű, hogy egy olyan ember aki rengeteg embert megölt nem lehet annyira jó.
Azt meg mi nem tudhatjuk pontosan, hogy Szulejmán milyen volt, jó ember biztosan nem volt, pont úgy ahogy a sorozatban sem jó.

0 0
Jo-fiu

Comments: 36
2013-05-14

Kedves Rin!

Szerintem nézd meg valamelyik részét a sorozatnak, miel0tt nyilatkozol róla.

II. Szulemán a t0r0k nép nemzeti hőse, jelentősége a mi Mátyásunkéhoz hasonló. Természetes, hogy nagyra tartják. Nem várom el tőlük, hogy egy esetleges Hunyadi Jánosról szóló filmet megnézzek, ha az a mi izlésünk szerint készülne el.

A kommenteknél látom, komoly értelmezési problémák vannak a bemutatással kapcsolatban:

Nem az a gond, hogy Szulemánt bemutatják. A gond a tálalással van. Kedvenc filmem a Bukás, ami Hitler életének utolsó egy hetét tárja elénk. De nem fasiszta szemsz0gből, és ez a lényeg.

1 0
rin16

Comments: 5
2013-05-14

Kedves Jofiu.

Nálad enyhe szövegértési problémák vannak... Nem értem miből gondolod, hogy pozitívként mutatják be magát Szulejmánt mint embert. Azzal meg nem sokra mész ha ismételgeted a kérdésedet mint egy beakadt lemez.

Vannak akik szeretik a sorozatot és nem te vagy a világ közepe, hogy eldöntsd, hogy hova mit rakhatnak fel vagy mit nem.

De hogy lenyugodj, én is próbálok válaszolni a kérdésedre.

Igen megengedhető, hogy a Szulejmánt lejátszák és bemutassák. De nem csak pozitívként állítják be, sőt sokkal több negatív tulajdonsága van, így a te kérdésed sántít.

A helyes kérdés ez lenne: Megengedhető-e egy olyan történelmi személy bemutatása Magyarországon, aki közvetve több százezer egykor élt hazánkfia haláláért felel?

A válasz ismételten: Igen be.

1 0
spro

Comments: 685
2013-05-12

Abszolut megengedheto!

Reméllem láttál már doku filmet a koncentrácios táborokrol,és hadd nesoroljam tovább.

Ott is jo pár százezer magyart gázositottak el.

Csak mosolyogni tudok azon,amit itt kôrbe -kôrbe mormolsz.

Bocs a helyesírási hibákért,de kulfôldi vagyok.

 

1 0
¤(*Michonne*)¤

Comments: 1120
2013-05-12

"Jofiu"

Azt kérdezted, h megengedhető e.... 4x (Nem tudom, h mennyire pozitív szereplő a sorozatban, mert nem nézem és ezt csak azért írom, mert szeretném, ha tudnád, sokan nem nézik a Szulejmán-t, mert nem kötelező. A sztori, nem igazán hű a történelemhez, ezt pl. csak olvastam egy hsz-ben valahol.) Sok hasonló film készült már tömeggyilkosokról, politikusokról, más történelmi szereplőkről is. Az ok gondolom az, h megismerhessünk egy másik nézőpontot is, akár egy másik nép szemszögéből. Ez nem árthat senkinek. Akit érdekel, nézze.

Itt megragadom az alkalmat és elárulom, h minden adatlap nyitott, ami azt jelenti, h akárki, akármikor, akárhány db. linket feltölthet bármelyikre. (Új link hozzáadása gomb! Így műxik ez az oldal.) Tehát, a Szulejmán-nak is, amennyire én tudom, minimum 3-5 feltöltője van. Én is tettem már hozzá friss linket, amikor kérték ápr. végén, ámbátor az adatlapot nem én hoztam létre, hanem értelemszerűen valaki más. (Nem tudom, h ki, de engem mondjuk nem is érdekel, te viszont ne várd el, h 5 feltöltő írogasson neked bocsánatkérő leveleket, mert az lehetetlen. Vedd úgy, h "előálltam" és fogadd el, h te tudod miről szól ez a Szulejmán-szappanopera, én pedig nem, mert én kéréseket teljesítek, te pedig követelsz.. Mialatt nekem nincs időm megnézni azt, ami amúgy sem érdekel.)

 Nem mellékesen, nem hiszem, h bárkinek kutya kötelessége az általad agresszíven ismételt, + feljelentőlevél jellegű mellékelt felszólításaidra, csak és kizárólag olyan módon válaszolni, felelgetni, ahogy azt te MEGKÖVETELED! :O

Nézd, értsd meg te is, h mi a szitu. Itt ez az oldal, (csak úgy, mint a többi ehhez hasonló filmmegosztó oldal) arról szól, h mindenkinek a világon, (főleg akik tudnak magyarul) mindenféle filmhez és sorozathoz linkeket adjon, h a kínálatban hozzáférjenek olyan dolgokhoz is, ami most megy és az országunkban látható, vagy amit még a moziban sem adtak le, ill. soha nem is fognak Magyarországon levetíteni, nemhogy a tv-ben, de sehol máshol sem! Lehet, h azért, mert pl. 1936-os archív felvétel, de lehet, h azért mert nincs rá keret...

Nem lehet mindenkinek megfelelni, ezt próbáltam lejjebb leírni. Neked ez a szörnyű, míg egy másik ember azon háborodna fel, ami a te kedvenced. Erre itt igény van, tehát nem az a kérdés, h megengedhető e, hanem az, h te, hogy fogod magadat ezen túltenni?

Ha nem volt kielégítő, vagy netán "nem szereted" a feleletem, akkor csak nyugodtan kérdezgess tovább, (dönts halál nyugodtan, belátásod szerint) legfeljebb nem kapsz megfelelő választ.  Nem minden válasz felelet, de minden felelet válasz.

0 0
Jofiu

Comments: 41
2013-05-12

Számos hibám közül kettőt bemutatok:

1. Azt szeretem, ha a feltett kérésemre értelmes választ kapok.

2. Nem szeretem, ha olyan kérdésre kapok választ, amit nem tettem fel. Ez azért lehetséges, mert a válaszoló nem értette a kérdésemet. Sajnos pedagógiai képességekkel csehül állok, mert nem vagyok tökéletes.

Summa summarum: 

Amíg a 2. pont teljesül, addig időről-időre kénytelen leszek az alábbi kérdést újra feltenni. Lehet, hogy időnként átfogalmazom, a fogyaszthatóság miatt, erről később döntök.

0 1
Jofiu

Comments: 41
2013-05-12

Akkor vegyük át még egyszer, mert látom, a mondanivalóm nem ment át:

Megengedhető-e egy olyan történelmi személy pozitív szereplőként való bemutatása Magyarországon, aki közvetve több százezer egykor élt hazánkfia haláláért felel? Ha igen, akkor miért nem?

0 0
¤(*Michonne*)¤

Comments: 1120
2013-05-09

Kedves Jofiu!

Légy oly jó és írd be a www.google.hu -ba, h "Szulejmán (2011) online" nézd meg, h mennyi találatot kapsz és aztán nyugodtan írj mindenhova levelet, a tv-nek is... Addig is engedd meg, h azok kedvéért, akik a történelem, a romantika, vagy akármi más okból szeretnék nézni ezt a sorozatot, esetleg külföldről, azok megtehessék itt, vagy bárhol máshol. (Ilyen alapon a horrort, vagy a szexuális tartalmú filmeket is letiltathatnád, eltávolíttathatnád mert másképpen károsítHAT bárkit...) NoNszensz

0 0
kittizsofi

Comments: 42
2013-05-09

Kedves Jofiu!

Ha nem tetszik a sorozat akkor ne nézd.Mindenkinek joga van azt nézni amit szeretne,és ha a feltolto feltette ide a filmet,ami egyébként semmi sérto tartalmat nem kozol,akkor joga van hozzá,a sorozat megy a TV ben is,úgyhogy ezzel nem érsze el semmit!Vagy akkor írj annak a TV csatornának aki leadja a részeket,mert amíg megy a TV ben addig neked semmi kifogásod nem lehet ellene ilyen módon.Persze azt gondolsz amit akarsz,de rengetegen nézik ezt a sorozatot.Ha nem tetszik ne nézd!!!

0 0
Ant Rax

Comments: 496
2013-05-08

Jofiu!

Tisztelem kitartásod,de nagyon elszomorít,hogy van aki nem érti mi a problémád a filmel.

0 2
Jofiu

Comments: 41
2013-05-08

Mivel a feltöltőben továbbra sem volt annyi gerinc, hogy előálljon magam léptem a Szulejmán-ügyben:

"Tisztelt Szolgáltató!

Április 20-a óta elérhető az oldalukon az RTL klubbon vetített Szulejmán című sorozat. A sorozat a török tv alkotása, a nemzeti hősükről készített romantikus szappanopera. Természetesen, pozitív szereplőként mutatják be az egykoron élt szultánjukat.
A problémám a következő: Szulejmán egykoron több százezer nálunk élt ember halálért felel. Ha ma tette volna amit megtett, akkor háborús bűnök miatt nemzetközi elfogató parancs lenne érvényben ellene. Meglátásom szerint Magyarországon ilyen szemléletű alkotást tilos lenne közreadni.
Tisztelettel megkérem ennek a sorozatnak az eltávolítását az oldalról, és a feltöltő írásban való figyelmeztetését! A vélemények rovatban több alkalommal is magyarázatot követeltem a feltöltőtől, de nem volt benne annyi bátorság, hogy előálljon. 
Intézkedésüket előre is köszönöm!
Tisztelettel:
Jófiú"
0 0
Jofiu

Comments: 41
2013-05-08

Akkor vegyük át még egyszer, mert látom, a mondanivalóm nem ment át:

Megengedhető-e egy olyan történelmi személy pozitív szereplőként való bemutatása Magyarországon, aki közvetve több százezer egykor élt hazánkfia haláláért felel? Ha igen, akkor miért nem?

0 0
rin16

Comments: 5
2013-05-05

kedves Jofiu.

Ha magára Szulejmánra érted, hogy pozitívan mutatják be, ez szerintem nem igaz. Mégis mi lenne benne a pozitív? Az, hogy amit tud azt utána el is foglalja? Vagy éppen az a mondata, hogy majd a sors dönt a fiairól, vagy éppen az ahogy sokakkal bánik? Szóval nem értem pontosan min érted, hogy pozitív.

Elismerem a magyarokat a sorozatban nem valami jónak mutatják be, sőt...

De te nem ezt fájlaltad, hanem azt, hogy bemutatják a sorozatban azokat a részeket amik nem a magyarok javára alakultak. Már pedig igenis jó ha olyat is lát a magyar ember amiben a magyarok veszítenek, de ne feledd a törökök is vereséget fognak szenvedni, és szerintem a továbbiakban ezeket is be fogják mutatni a sorozatban.

0 0
Soniacica

Comments: 3
2013-04-28

Hol a többi rész? :)

0 1
sweden120

Comments: 9
2013-04-26

nagyon gyenge sorozat !

0 0
Jofiu

Comments: 41
2013-04-21

Vadmacska, a legutolsó üzenetedet meg sem láttam. Reménykedem, nem gondoltad komolyan.

0 0
Jofiu

Comments: 41
2013-04-21

Még egyszer a lényeget röviden:

Megengedhető-e egy olyan történelmi személy pozitív szereplőként való bemutatása, aki több százezer egykor élt hazánkfia haláláért felel közvetve? 

0 0
vadmaccska92

Comments: 47
2013-04-21

Vagyis röviden: Számodra mindegy, hogy a film Szulejmánt, Hitlert, Sztálint, Ferenc Józsefet, vagy más magyarok ellenes háború vezetőjét ábárzolja pozitívan, egyszerűen nem kéne leadni magyarul? Már bocsánat, de én látok különbséget az itt felsoroltak között, nem is keveset...

és ha ennyire negatív lenne a fogadtatás, hogy lehet, hogy a teljes évadot leadták a tévében? Nyilván nem azért, mert a béka segge alatt volt a nézettségi ráta...

0 0
Jofiu

Comments: 41
2013-04-21

Még egyszer a lényeget röviden:

Megengedhető-e egy olyan történelmi személy pozitív szereplőként való bemutatása, aki több százezer egykor élt hazánkfia haláláért felel közvetve? 

0 0
vadmaccska92

Comments: 47
2013-04-21

Hello!

Nos, ha már ilyen szépen foglalnak itt állást az emberek, én azt mondom, igenis megéri közzétenni a sorozatot. Lehet, hogy a törökök egykor ellenségek voltak, egyeseket idézve halálosak is, de azt sem ártana megjegyezni, hogy azóta eltelt pár száz év és változott a mentalitás is. Aki még ma is gyűlöli őket és megveti azért, amit egykor tettek, azoknak csak azt tudom mondani, hogy ennyi erővel elkezdhetnének tiltakozni minden olyan ellen is, amely csak megemlíti Trianont. Vagy mondok jobban, a Habsburg uralkodókkal kapcsolatos dolgokat is ezzel a lendülettel kritizálhatná. Nekem az a véleményem, ha mondjuk nem is teljesen korhű a sorozat és esetleg a magyarok szempontjából kellemetlen, attól még egy szépen kidolgozott történelmi, és én konkrétan hálás vagyok a feltöltőnek, hiszen a tévében személyes okokból nem tudtam megnézni.

ui.: esetleg keressetek utána a mai török-magyar kapcsolatoknak, sokan meg fognak lepődni...

0 0
Jofiu

Comments: 41
2013-04-21

Valóban? És az általad felsoroltaknak a hatásuk is megegyezett a 150 éves török megszállással? Még a Habsburgok sem értek a nyomukba, pedig kitettek magukért szabadságharcaink leverésekor. Amúgy a tatárokat Batu kán vezette hozzánk és a francia-magyar háború sem volt soha, ha jól emlékszem, csak szövetségesek voltunk.

Továbbra is várom a feltöltő töredelmes vallomását!

0 0
huehar

Comments: 29
2013-04-21

Mintha mi nem lettünk volna egykor Európa farkasai... 

Arról nem is beszélve, hogy szinte egész Európával voltunk ellenséges viszonyban legalább egyszer a történelem során (a tatárokról nem is beszélve) - ezek szerint ignoráljunk minden történelmi filmet/sorozatot Dzsingisz kánról, a Habsburgokról, a német-római császárokról, francia királyokról (vagy éppen Napóleonról), Jagellókról és még folytathatnám, ami pozitívan mutatja be őket? Kicsit mosolyognom kell ennyi naiv önérzetességen. :-)

0 0
Jofiu

Comments: 41
2013-04-21

Kedves Rin16!

1. A kultúráltan megfogalmazott hozzászólásért nem szükséges bocsánatot kérni. Az nem baj ha nem értesz velem egyet.

2. Az oldal látogatóinak nem az én véleményemet kell figyelembe venniük, hanem a társadalmunk általánosan elfogadott értékeit. A magyar-török háborúknak már vége, az egykori csaták jelentősége a múlté. Ettől még egykori elődeink emlékét tisztelnünk kell, tették a dolgukat amennyire tudták. Szerintem a legnagyobb fokú tiszteletlenség olyan filmet bemutatni, ami ezzel szembe megy. A ma élő törököktől sem várom el, hogy Hunyadi János életéről nézzenek olyan alkotást, amely egykori hadvezérünket hősnek mutatja.

A felelősség elsősorban azt a személyt terheli aki döntött a sorozat behozataláról az országba. De azoké sem csekélyebb amelyek az ilyen oldalakon terjesztik. Azt gondolom, egy ilyen döntés előtt a feltöltőnek mérlegelnie kellett volna. Ez a sorozat többet jelent a számunkra mint bármelyik más romantikus és történelmi sorozat.

3. Továbbra is várom a közreadó személytől a magyarázatot. Tudni szeretném, pontosan mire gondolt, amikor a megosztás mellett döntött.

0 0
rin16

Comments: 5
2013-04-21

kedves Jofiu

 

Elnézést, hogy beleszólok, de ezt nem hagyhatom ki. :)

Először is, ezt a sorozatot ide valószínűleg azért rakták fel, mert van aki nézi, és esetleg itt is megnézné. Az, hogy neked ez nem tetszik csak egy dolog, és nem hozzád fognak viszonyulni. A másik meg, hogy ha valami nem tetszik ne nézd, és ne pazarold a drága idődet azzal, hogy vitázni kezdesz azokkal akik tényleg nézik és még szeretik is. ;) Kövezz meg érte, ha nincs igazam. Bocs. :D

0 0
rin16

Comments: 5
2013-04-21

kedves Jofiu

 

Elnézést, hogy beleszólok, de ezt nem hagyhatom ki. :)

Először is, ezt a sorozatot ide valószínűleg azért rakták fel, mert van aki nézi, és esetleg itt is megnézné. Az, hogy neked ez nem tetszik csak egy dolog, és nem hozzád fognak viszonyulni. A másik meg, hogy ha valami nem tetszik ne nézd, és ne pazarold a drága idődet azzal, hogy vitázni kezdesz azokkal akik tényleg nézik és még szeretik is. ;) Kövezz meg érte, ha nincs igazam. Bocs. :D

0 0
Jofiu

Comments: 41
2013-04-21

Buffon, ha valamit nem tudsz, vagy nem értesz akkor kérdezzél bátran! A tudatlanság nem szégyen, de a butaság igen. Csekély információk alapján, kapkodva vontál le következtetéseket. Olyasmit vetsz a szememre,  amit sosem állítottam! Semmit sem tudsz rólam! Dióhéjban ennyit a korlátoltságról. Smile

Arra kérlek, mellőzd az észrevételedet, mert nem veled, hanem ezzel a sorozattal szeretnék foglalkozni! Együttműködésedet előre is köszönöm!

0 0
buffon

Comments: 4
2013-04-21

Szerinted minden olyan történelmi eseményt el kéne titkolni vagy hagyni kéne feledésbe merülni, ami nem Magyarország javára alakult? Nem igazán lehetsz tisztában a történelemmel valószínűleg részben a korlátolt látásmódodnak köszönhetően, azonban azt ne feledd, hogy számos nyelvi, építészeti, stb. hatást köszönhetünk a ,,az egykori halálos ellenségnek" és honfitársainak. Ha ennyire ellenük vagy, akkor például a számos török eredetű szavunkat se használd soha. Ja hogy nem tudod, melyek ezek? Nem lep meg.

Nagyon köszönöm a feltöltőnek a sorozatot!

0 0
Jofiu

Comments: 41
2013-04-21

Kérdésem van a feltöltőhöz:

Hogyan jutott az eszedbe, egykori halálos ellenségünk életetét pozitív szemlélettel bemutató sorozatot tegyél közzé eze az oldalon? Nem elég baj, hogy az egyik TV csatornánkat is ezzel szennyezik, még ide is el kellett hoznod?

0 0
lexmark

Comments: 201
2013-04-21

Unalmas és együgyűUndecided Kösz a feltöltést

1 0
maya33:
2013-09-05
nem is ez nagyon jó sorozat !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!4
Részletes Kereső


Mit Keresek?
Miben Keressek?
Szinkron:
Minőség:

Évszám:
-->

IMDB Pont:
-->

Megosztók:
Kategóriák:







Facebook